Katkıda bulunanlar

Deterjan Reklamları - Bilgi İhtiyacı Bitti

Markayı tam olarak hatırlamıyorum ama artık deterjan reklamlarının büyük oranda bilgisel mesajda yoğunlaştığı ve artık diyecek bi şeylerinin de kalmadığını görüyoruz. "30 dercede bile %99.9 hijyen sağlar." diyen bir deterjan reklamı reklamcılığın hangi noktaya geldiğini bize bir kez daha gösteriyor. Bu kategorideki markalara baktığımızda hemen hepsi aynı standardı yakalamış durumda. Son zamanlarda bu markaların reklamlarını sıklaştırdığını görüyoruz. Çünkü rakip firmalara yapabileceğin en iyi hamle bu. Çok bilinmek için çok görünmen lazım. Sürekli hedef kitleyi meşgul etmen lazım. Bunun dışında bu kategoriye baktığımızda ürün kullanımını arttırmak için özellikle ilklerdeki markalar bulaşık ve çamaşır makinesi kullanımını teşvik ettiğini görüyoruz. Annelerimiz her ne kadar 3-5 tabak için bulaık makinesini kullanmayı gerek görmese de üreticiler "daha az su ve daha az elektrik vaadlerini sunmaktalar. Artık tüketiciler, ürünü, bilgiye ihtiyacı olmayacak kadar iyi biliyorlar. Ürün kategorisi gereği pek duygulara hitap edemediğimiz de gerçek. Deneyimler üzerinden gidildi mi bilmiyorum ama deneyimler üzerinden ürüne karşı güven kazandırılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder